Wopie je Biznis softvér pre evidenciu faktúr, obratu a klientov. Takýto softvér potrebuje silný a zapamätatelný brand s logom. Jedná sa o moderný produkt, ktorý si zaslúži moderný a fresh kabát.
Ciel
Vytvorenie brandovej identity
Wopie je softvér ktorý mal zacieliť hlavne cielovú skupinu malých a stredných podnikateľov, ktorí sú vo vekovom rozmedzí 20-35 rokov. Práve preto som musel vymyslieť brand ktorý bude moderný, svieži a zaujme túto cieľovú skupinu.
Návrhy
Nájdenie správneho tvaru pre logo
Návrhou pri vytvorení brandu bolo mnoho. Zo začiatku som rozmýšľal s myšlienkou zakomponovania symbolu grafu do loga. S touto myšlienkou sme sa nakoniec nestotožnili a preto som sa rozhodol spraviť tvar ktorý svojou nezvyčajnosťou, jednoduchosťou a čitaťeľnosťou zaujme nejedno oko zákazníka.
Paleta
Farebná paleta a výber správnych fontov
Keďže sa jedná o digitálny produkt, ktorý slúži ako moderné riešenie pre podnikateľov tak som sa rozhodol vybrať túto kombináciu farieb. Oranžová farba z psychologyckého hľadiska evokuje pocity že značka je: fresh, priateľská, originálna a slobodná. Modrá farba zasa reprezentuje úspech, silu, dôveru, bezpečnosť a digitalitu aplikácie.
Idea brandu bolo zachovať jednoduchosť a modernosť práve preto som sa rozhodol vybrať ako dokonalý font do kombinácie Nunito a Roboto. Nunito je viac okrúhly a používa sa do nadpisov pričom Roboto do paragrafou.
Manuál
Brand manuál
Keďže to bolo s Wopie myslené vážne zákazníci potrebovali vytvoriť logomanuál na ktorý sa bude dať do budúcna nadväzovať. Úvodné strany manuálu boli venované technickej časti brandu, myslím tým to ako a za akých okoľností sa môže logo používať. Nadväzujúca časť bola venovaná tlačovinám pri ktorý sa konkrétne robili vizitky, zakladač, hlavičkový papier a obálka. Pokračovaním bola aplikácia brandu na marketingové predmety ako tričká, USB a hrnček.
Aplikácie & Web
Aplikácia brandu do digitálnej formy
Keďže to bolo s Wopie myslené vážne zákazníci potrebovali vytvoriť logomanuál na ktorý sa bude dať do budúcna nadväzovať. Úvodné strany manuálu boli venované technickej časti brandu, myslím tým to ako a za akých okoľností sa môže logo používať. Nadväzujúca časť bola venovaná tlačovinám pri ktorý sa konkrétne robili vizitky, zakladač, hlavičkový papier a obálka. Pokračovaním bola aplikácia brandu na marketingové predmety ako tričká, USB a hrnček.