Pôvodná stránka Slovbohemia www.slovbohemia.sk bola funkčná, ale chýbal jej súčasný dizajn a užívateľská skúsenosť potrebné na efektívnu konkurenciu na dnešnom trhu. Cieľom bolo vytvoriť atraktívnejšie a esteticky príťažlivejšie rozhranie, ktoré by lepšie reprezentovalo hodnoty značky a efektívnejšie prezentovalo ich produkty.
Proces Dizajnu
Etapy vytvárania nového užívateľského rozhrania pre Slovbohemia.
Čistejšiemu, modernejšiemu rozloženiu s vylepšenou navigáciou pre zlepšenie užívateľského zapojenia.
Aktualizovaným farebným schémam a typografii pre zhodu s identitou značky a zlepšenie čitateľnosti.
Vylepšeným stránkam produktov s kvalitnými obrázkami a podrobnými popismi pre uľahčenie informovaných rozhodnutí o nákupe.
Začleneniu princípov responzívneho dizajnu pre zabezpečenie funkčnosti stránky na rôznych zariadeniach.
Implementácia
Technické realizácie a zavedenie redizajnu na web.
Redizajn bol implementovaný s použitím súčasných webových technológií pre zabezpečenie rýchlej, bezpečnej a responzívnej stránky. Každá stránka produktu bola optimalizovaná pre vyhľadávače za účelom zlepšenia viditeľnosti a zvýšenia organickej návštevnosti.Modrá farba zasa reprezentuje úspech, silu, dôveru, bezpečnosť a digitalitu aplikácie.
Záver
Sumarizácia prínosu redizajnu pre značku Slovbohemia
Redizajn webovej stránky Slovbohemia od Onkey úspešne revitalizoval online prítomnosť značky a poskytol bezproblémovú užívateľskú skúsenosť, ktorá efektívne sprostredkúva kvalitu a profesionalitu značky. Projekt ilustruje schopnosť Onkey spojiť dizajnovú estetiku s funkčnosťou a vyprodukovať platformu, ktorá nielen dobre vyzerá, ale aj vynikajúco funguje.